ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Σύμφωνα με την Νομοθεσία υπό την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) 36259/1757/Ε103/2010 ισχύει ότι:
- Για τη χορήγηση ή αναθεώρηση των σχετικών αδειών για ανέγερση κτιρίων, κατεδαφίσεις, επισκευές, τοποθέτηση κάδων σε δημόσιους χώρους κ.λπ. ο υπόχρεος διαχειριστής ΑΕΚΚ πρέπει να υποβάλλει στις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- το επικυρωμένο αντίγραφο των Στοιχείων Διαχείρισης Αποβλήτων (ΣΔΑ)
- μία εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης Τράπεζας ή Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, ποσού 0,2 % επί του συνολικού προϋπολογισμού του έργου αποκλειστικά για έργα εκσκαφών και 0,5 % επί του συνολικού προϋπολογισμού του έργου για έργα κατασκευών και κατεδαφίσεων.
- Ο διαχειριστής εντός 30 ημερών από την αποπεράτωση των εργασιών διαχείρισης των ΑΕΚΚ, οφείλει να καταθέτει στην παραπάνω αρμόδια υπηρεσία τη βεβαίωση παραλαβής των ΑΕΚΚ από εγκεκριμένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης. Σε αυτή τη βεβαίωση αναγράφονται:
- τα στοιχεία του υπόχρεου
- τη διεύθυνση και τη δραστηριότητα προέλευσης των αποβλήτων
- τα ακριβή στοιχεία σχετικά με τις κατηγορίες και τις ποσότητες των ΑΕΚΚ που παρελήφθησαν, βάσει των σχετικών παραστατικών (Δελτίων Αποστολής, Τιμολογίων κλπ) που τηρούνται στο αρχείο του εν λόγω συστήματος.
- Εντός 10 ημερών από την κατάθεση της παραπάνω Βεβαίωσης, επιστρέφεται η εγγυητική επιστολή στον ενδιαφερόμενο διαχειριστή ΑΕΚΚ.
- Σε περίπτωση διακοπής των εργασιών αναστέλλεται η εφαρμογή του εδαφίου 2 της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) 36259/1757/Ε103/2010 για όσο χρόνο έχουν διακοπεί οι εργασίες.